CENÍK UBYTOVÁNÍ V PENZIONU STARÁ POŠTA - POTŠTEJN

Ceny jsou uvedené včetně 10% DPH.

Cena nezahrnuje: Poplatek OÚ z pobytu. Podle vyhlášky obce Potštejn č. 3/2019, o místním poplatku z pobytu, ve znění pozdějších předpisů, činí poplatek 15,- Kč za každé využité lůžko a den.

APARTMÁNY HRADNÍ, ZELENÝ, ZÁMECKÝ / 1 LOŽNICE + OBYTNÁ KUCHYŇ /

Mimosezónní ceny Sezónní ceny
Platné: od   3.1. do 14.6. 2020 od 15.6. do 31.8. 2020
od 1. 9. do 20.12. 2020

od 21.12. do 2.1. 2020

1 osoba v apartmánu    780,-Kč    980,-Kč
2 osoby v apartmánu  1 080,-Kč 1 280,-Kč
3 osoby v apartmánu 1 380,-Kč 1 680,-Kč
4 osoby v apartmánu 1 580,-Kč 1 880,-Kč

APARTMÁN ZAHRADNÍ / 2 LOŽNICE + KUCHYŇ /

Mimosezónní ceny     Sezónní ceny           
Platné: od   3.1. do 14.6. 2020 od 15.6. do 31.8. 2020
od 1.9. do 20.12. 2020

od 21.12. do 2.1. 2020

1 osoba v apartmánu    780,-Kč    980,-Kč
2 osoby v apartmánu  1 080,-Kč 1 280,-Kč
3 osoby v apartmánu 1 380,-Kč 1 680,-Kč
4 osoby v apartmánu 1 780,-Kč 2 080,-Kč
5 osob v apartmánu 1 980,-Kč 2 480,-Kč

Děti do 3 let zdarma.

Zdarma k zapůjčení - dětská postýlka s lůžkovinami a povlečením, jídelní židlička, vanička, nočník a stupínek k umyvadlu.

Ceny za dlouhodobý pronájem sjednáváme individuálně.

Domácí zvířátka nelze ubytovat. Děkujeme za pochopení.

O letních prázdninách preferujeme pouze týdenní pobyty od soboty do soboty.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Při potvrzení rezervace pobytu na 5 a více dní Vám zašleme zálohovou fakturu a požádáme o zaplacení zálohy ve výši 2 000 Kč na apartmán. Záloha Vám bude odečtena z celkové částky za pobyt, která se platí na začátku ubytování. Po zaplacení zálohy je Vaše rezervace pobytu brána jako závazná.

Zálohu ve výši 1000 Kč vybírame při prodloužených pobytech v rámci Velikonoc a ostatních státních svátků.

STORNO POPLATKY

Do 45 dnů před nástupem na pobyt  Záloha 100 % vrácena
44 - 30 dnů před nástupem na pobyt 30 % ze zálohy
29 -14 den před nástupem na pobyt 50 % z celkové částky pobytu
13 - 0 den před nástupem na pobyt 100 % z celkové částky pobytu

Zrušení pobytu je nutné oznámit co nejdříve e-mailem nebo telefonicky.

„V případě, že dojde ke sporu v rámci obchodního vztahu o poskytování ubytovacích služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “

Navigace